Ekin Uzunlar - Yokluğunun Kefeni (Kamera Arkası)

  görünümler 300,673

Ekin Uzunlar

Ekin Uzunlar

2 yıl önce

Bu çekim için Medya TK’ya teşekkür ederim...

YORUMLAR: 446
Yağmur Yalçın
Yağmur Yalçın 9 aylar önce
%100 oyunculuk %100 samimiyet %100 klip %100 ses HARİKASIN YA!!
Medya TK
Medya TK 2 yıl önce
Seninle her çalışmamızda ayrı bir keyif alıyoruz 👏👏👏 Başarılarının devamını dileriz 😉
dp garaj
dp garaj Yıl önce
👏👏👏👏
YNK MEDYA
YNK MEDYA 2 yıl önce
Efendim guzel karadeniz videolari icin hava kara cekimler icin kanalimiza abone olurmusunuz
Ravza Nur
Ravza Nur 2 yıl önce
❤💙EKİN UZUNLAR❤💙 oyunculuk süper ,sese zaten birşey demiyorum 🤩 hemşerum
harun kazdal
harun kazdal 11 aylar önce
şarkı kalp ben babamın telefonundan atıyorum yorumu
dp garaj
dp garaj Yıl önce
👏👏👏
S Andac
S Andac Yıl önce
SUPER♥️🌹♥️
YNK MEDYA
YNK MEDYA 2 yıl önce
Bir trabzonlu olarak kanalima abone olur musunuz ?
Şükran Gökçe Koşar
Şükran Gökçe Koşar 2 yıl önce
İlk oyunculuk deneyimini "Tepenin Uşakları" filminde Mecnun karakterini canlandırdı hayatını araştır
H. Nur KARAMAN
H. Nur KARAMAN 2 yıl önce
Tanıdığım en içten ve samimi sanatçı olabilirsin.Başarılarının devamını dört gözle bekliyorum.🙌🏻💙
Nurten Kanyıldız
Nurten Kanyıldız Aylar önce
Harika ses, harika senaryo, harika oyun , harika klip ve harika yönetmen. Bu işin eğitimini alan biri olarak Tebrikler👏👏👏👏👏
İlayda
İlayda 2 yıl önce
Telefonumda sadece karadeniz şarkıları olması ,benim sadece karadeniz şarkısı bilmem insanları şaşırtıyor,çünkü sanırsam bir Doğu Anadolu insanının kendi memleketimden çok karadeniz e bağlı olması sanırım enteresan geliyor.Ama bence onlar daha Karadeniz deki efsanevi ,mucizevi etkileyici duyguyu tatmamislar...Ekin UZUNLAR öncelikle sana teşekkür etmek istiyorum,ben ve benim gibi karadenizli olmasa da karadeniz tutkunu insanları içtenlikle karşıladığın için sana teşekkür ederim...Samimiyetin eksilmesin hep bizimle kal...
Emine Yiğit Karabulut
Emine Yiğit Karabulut 2 yıl önce
03:23 Ne kadar samimisin güzel yürekli, adam. 😊 bizi de güldürdün.
YNK MEDYA
YNK MEDYA 2 yıl önce
Efendim guzel karadeniz videolari icin hava kara cekimler icin kanalimiza abone olurmusunuz
Hilal Alpak
Hilal Alpak 2 yıl önce
10 parmağında 10 marifet abi 💪👏👏👏👏👏🥰🥰🥰 MaşaAllah rabbim yolunu her daim açık ettin inşaAllah
YNK MEDYA
YNK MEDYA 2 yıl önce
Efendim guzel karadeniz videolari icin hava kara cekimler icin kanalimiza abone olurmusunuz
Coşkun Karabulut
Coşkun Karabulut Yıl önce
Yoluna taş değmesin, bahtın ve şansın hep açık olsun.Ekin dostum
Tugce Gündogdu
Tugce Gündogdu Yıl önce
Ekin uzunlarla lahmacun yemek 10/10 etkinlik be 😃
Oktay Sağlam
Oktay Sağlam 8 aylar önce
Ayn 🤣hamsi beklerdin değil mi😄😄
NURTEN CAN
NURTEN CAN 2 yıl önce
Enerjin sesin insanlarla olan samimi muhabbetin... Seni sen yapan bunlar asla vazgecme hedeflerinden,inan çalış ve dua et biz her zaman yanındayız 💙
Fatma FB
Fatma FB 2 yıl önce
Gerçekten de öyle çok sıcak ve çok samimi bir adam festivalde dinledim hayran kaldım
YNK MEDYA
YNK MEDYA 2 yıl önce
Efendim guzel karadeniz videolari icin hava kara cekimler icin kanalimiza abone olurmusunuz
f i
f i 2 yıl önce
Biraz geç oldu sanki ama bi sonraki şarkıyı dört gözle bekliyoruz❤
YNK MEDYA
YNK MEDYA 2 yıl önce
Aynen tesekkur ederiz efendim kanalimiza abone olursaniz seviniriz
Sema Coşkun
Sema Coşkun 2 yıl önce
klip emek.. şarkı emek.. hakkını veriyorsun buraların! cansın💛
sevim moran
sevim moran 2 yıl önce
Yolun açık olsun hüznün gemileri bambaşka keyifle dinliyoruz 👏👏👏
Ümmü Han
Ümmü Han 2 yıl önce
Yakışır😍 konserde sahnesini sıkılmadan izlediğim nadir sanatcılardan biri... oyunculuğunda en az sesin ve kalbin kadar muhteşem... almanyaya daha sık gelmelisin 😊
☪an Ali ☪an
☪an Ali ☪an 2 yıl önce
Bu sempatiniz ve sesinizle TRABZONSPORA katkı yapıp Karadeniz başta olmak üzere Türkiye de yeni nesillerin takımımıza ilgi duymasını sağlayabilirsiniz. 🇹🇷🌹🇦🇿
Cemre Kılınç
Cemre Kılınç 2 yıl önce
Sen, tiyatroculuğun, sesin, komikliğin.. Herşeyinle muhteşemsin Kuzeyin Kralı❤❤
Gülay Dikmetaş
Gülay Dikmetaş 2 yıl önce
Sen muhteşem bir detaysın yolun açık olsun 👏👏👏👏👏
Yücel Balcı
Yücel Balcı 2 yıl önce
"Ekin" diye yazılır "adam" diye okunur 🥇
Hafize Cansever
Hafize Cansever 11 aylar önce
Ses efsane oyunculuk süper daha ne olsun ⭐⭐⭐⭐⭐
Seda Nur Çağın
Seda Nur Çağın 2 yıl önce
😌❤🙏🏼Allah taş değdirmesin ayağına. Yolun açık olsun.
Hüseyin Mert Yirci
Hüseyin Mert Yirci 2 yıl önce
Güzel sesli kardeşim allah hayırlı ve mutlu bir yaşam versin. Ses ve oyunculuk muhteşem.
Ahmet Koçoğlu
Ahmet Koçoğlu 2 yıl önce
Bidahaki şarkıyı dört gözle bekliyoruz yolun açık olsun çaykaranın Gururu ❤️💙
Hüseyin Mert Yirci
Hüseyin Mert Yirci 2 yıl önce
Ekin uzunlar muhteşem bir ses tebrik ediyorum.Allah sevdiklerine bağışlasın kardeşim.
Duran Oty
Duran Oty Yıl önce
Abi senin gibi sanatçılar heo var olsun bizi şarkıların anlatıyor seviliyosun
gurbet Melek
gurbet Melek Yıl önce
Kalbimi bıraktığım sahne, çamurlar içindeki o sahne 😪 oyunculuğun 10/10 yolun açık olsun.
Zehra Çimen Kanier
Zehra Çimen Kanier 2 yıl önce
Harikasınız Allah yolunuzu açsın..!..
Nazlı Çiçek Ceylan
Nazlı Çiçek Ceylan 2 yıl önce
Eser yorum herşey harika....Emeği geçenlere sonsuz teşekkürler... Ekin Uzunlar efsane oldun şimdiden...👏👏👏👏👏👏
Sinef Şevval Yağbat
Sinef Şevval Yağbat 2 yıl önce
Bende isterim böyle güzel kliplerinizi çekmeyi 🙇🙇 inşallah bir gün nasip olacaktır
Arda
Arda 2 yıl önce
Emeğinize sağlık abi süpersiniz.🔥❤💙
Hande Demirer
Hande Demirer 2 yıl önce
Sesin beni böyle alıp götürüyor bir yerlere güzel insan🙏🏻😍
Zeliha Kumru
Zeliha Kumru 2 yıl önce
Efsane, emeklerinize sağlık👌👏
Şevvalemrah Celenk
Şevvalemrah Celenk 2 yıl önce
Oyunculuk süper sesin zaten mükemmel ne diyimki kemenceyi ağalatan adam senin ağzına sağlık çalışanlarında emeklerine sağlık çok güzel bir klipti 💕Ekin Uzunlar💕
kara deniz
kara deniz 2 yıl önce
hemşerim seni dinlerken neden içim titriyor bilmiyorum çok iyisin mükemmelsin oyunculukta süper ee daha ne olsun her daim başarılarının devamını dilerim...
Efsun Gülşen
Efsun Gülşen 2 yıl önce
Efsane yaa ses oyunculuk Harika abim hakkında hayırlısı olsun ❤️🙏
Tulay Canak
Tulay Canak 8 aylar önce
Sadece karadenizin değil tüm Türkiye nin sanatçisi on parmakda on marifet maşallah😘😘😘
DJ Ferhat Gedik
DJ Ferhat Gedik 2 yıl önce
Yüreğimin iç sesi, yüreğine sağlık 👏👏👏
Leyla Gül
Leyla Gül 2 yıl önce
Ses yorum harika...Oyunculuk harika... Kısacası süpersin 😍😍😍😍👏👏👏
Boncuk Kaya
Boncuk Kaya 2 yıl önce
Güzel oğlum bir trabzonlu olarak seninle gurur duyuyorum.sesin oyunculugun. Hele kemenceyi konusturman efsanesin .Allah yolunu bahtini açık etsin evlat .
Yaren Şen
Yaren Şen Yıl önce
Nasıl güzel, nasıl içten, nasıl samimisin öyle.. 💜💙
Berrin
Berrin Yıl önce
Oyunculuğun en az senin kadar mükemmel❤❤
Uyku Firarisi
Uyku Firarisi 2 yıl önce
Abi senin oyunculuğuna sesine duruşuna yorum yapmak haddimize mi be 👌🏼 başarılar abim allah sesine yüreğine zeval vermesin Konyadan selamlar
Kitap Kurdu
Kitap Kurdu Yıl önce
Her şey güzel ama hiçbir şey samimiyetinin önüne geçemez.🤗🤭🌹🌹🌹👏 Hayırlı uğurlu olsun .🤗🌹
Ömer faruk Yaşar
Ömer faruk Yaşar 2 yıl önce
klibinin hemen çıkması ve çok sevilmesi dileğiyle
Ezgi EYLÜL
Ezgi EYLÜL 2 yıl önce
Abi senin sesine emeğine kurban ya o kadar içtensin ki samimiyetin hem ekrana hemde şarkılarına yansıyor, bayılıyorum sana kemençeye kalbiyle dokunan adam ❤
Abşeron rayon Heydər Əliyev mərkəzi
Abşeron rayon Heydər Əliyev mərkəzi 2 yıl önce
Sesi güzel kalbi guzel adam❤💛💛
Alia9
Alia9 2 yıl önce
Sesi Hüzur veren Insan Başarilarinizin devamini dilerummm😍😍😍😍
Kübra Gcnn
Kübra Gcnn 2 yıl önce
Bi insan bu kadar mı naif olur 😌 kemençenin kralı 👑
Aleyna Bengli
Aleyna Bengli Yıl önce
Harikasın Ekin.Oyunculuğun mükemmel..😍
Senol Kaya
Senol Kaya 2 yıl önce
Çok güzeldi ! Ve bir o kadar heyecanında öyle inşallah çok çok iyi yerlere gelirsin :)
NURTEN CAN
NURTEN CAN 2 yıl önce
Mimiklerinin hastasıyım 😍💙
İlknur Aydın
İlknur Aydın 2 yıl önce
Çok samimisin, sesin de çok güzel. Allah yolunu açık etsin.
Ceylin ÇELİK
Ceylin ÇELİK 2 yıl önce
Sesinde sarkilarinda oyunculukta 10 numara !!! Cok seviyorum seni . Sardirip sardirip bikmadan dinleyebilecemiz nadirlerdensin ekin ! Sakin cizgunden cikma daa 😉😉 Sesinin yalınlığına maşallah !
Mert Arslan Efendioğlu
Mert Arslan Efendioğlu 2 yıl önce
Kardeşim sesin mükemmel ötesi kardenizin simge sanatçı sı konumundasın benim gözümde çok güzel yerlere geleceksin bundan eminim.
ZELİHA KÖKRAF
ZELİHA KÖKRAF 2 yıl önce
Abi zaten şarkı yakıyor. Klip efsane. Diye bileceğim birşey yok diğer şarkıyı dört gözle bekliyoruz. Başarılarının devamını dilerim
İrem Alperen
İrem Alperen 9 aylar önce
Ekin sen dizi film falan yapsana ya muhteşemsin 💖
Oktay Sağlam
Oktay Sağlam 8 aylar önce
Ayn oyunculuk cok iyiii
Cehun Huseynov
Cehun Huseynov Yıl önce
Helal abime . 10 parmanın 10 da marifet . Allah senin yardımcın olsun . Amin İnşAllah
Süleyman Karagöz
Süleyman Karagöz Yıl önce
Şarkıcılıktaki başarını oyunculuğada vermişsin 👍👍👍👌👌👌💯💯💯
Emine Yiğit Karabulut
Emine Yiğit Karabulut 2 yıl önce
02:08 oyunculuk da sesin gibi mükemmel abi.
Eren Taha Özer
Eren Taha Özer 2 yıl önce
Oyunculuk tek kelimeyle H A R İ K A efsanesin efsane seni çok seviyoruz kral #Eufc seni çoooook seviyor her zaman yanındayız.her şeyinle müthişsin:)❤️
Sude 🍓
Sude 🍓 2 yıl önce
niye her defasında duygulanıyorum bilmiyorum ama bu adam gibi adamım her şarkısında duygulanıyorum
Kübra Gcnn
Kübra Gcnn 2 yıl önce
Yağmurdan çamurdan korksak Karadenizli olmazdık 😎
İBRAHİM YÜKSEKOĞLU
İBRAHİM YÜKSEKOĞLU Yıl önce
Vay be güzeldi
Mutlu Hoylu
Mutlu Hoylu 2 yıl önce
Şaşuma gendüğen gellll
Meyra Taşyapar
Meyra Taşyapar 2 yıl önce
Helal 👍👍👍
Seher Nur Tunç
Seher Nur Tunç Yıl önce
Sesin muhteşem oyunculuk EFSANE 😊😊😊
Fatma Hülya Yılmaz
Fatma Hülya Yılmaz 11 aylar önce
Can değil, candan öte miracısın gönlümün 👉 EKİN 💙
Esra •
Esra • 2 yıl önce
Kamera arkası deyip geçmemiş bu videoya bile emek vermiş görüntü kalitesi açıklamamlar samimiyetle yapılmış. Tebrik ederim. 👌👍👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
sefa yüceer
sefa yüceer 4 aylar önce
abi sesin ve oyunculuğun çok iyi şarkına bayıldım harika
Yalçın Onat
Yalçın Onat Yıl önce
Başarıların devamını dilerim ekin uzunlar ağzına yüreğine sağlık 🤙🤙🤙🤙
Gülsüm Baş
Gülsüm Baş 2 yıl önce
Abi efsanesin ses efsane oyunculuk süper yolun açık olsunnn
☪an Ali ☪an
☪an Ali ☪an 2 yıl önce
Millet olarak profesyonel olunması gereken basit noktalar da bile çok amatörüz. Dikkat ettim de herkesin ayağında günlük giyilen ayakkabılar.. Orası Karadeniz, yağmur çamur.insan ucuz çizmelerden alır çamur etmez, yazık etmez o kadar para verilip alınan ayakkabılara. Benim gözüme batan buydu Ekin kardeşim... 29-61 👍🇹🇷
Armahan Guclu
Armahan Guclu 2 yıl önce
En sevdigim single diyecektim hepsi guzel ama bu klibin ve sozlerini yeri ayri bende.. album bekliyrim artik vallahi 👏🏻👏🏻😍
Asi
Asi 9 aylar önce
Aşırı iyi oyunculuk.🤩 İzlerken güldüm valla Artık bu şarkı duygusal olmaktan çıktı.😃😃
Enes Sitar
Enes Sitar 2 yıl önce
Abi helal olsun size emeklerine sağlık süper olmuş👑👑
Mehmet Zeki
Mehmet Zeki 6 aylar önce
Ekin abi müzisyenligin yanında oyunculukta yaparsan büyük beğeni toplarsın 👏👏👏
Ali Imran Şahin
Ali Imran Şahin 2 yıl önce
Izlerken çok eğlendim sen bu işi yapiyosun abi helal olsunn
Ahsen Kurt
Ahsen Kurt 2 yıl önce
Krall efsanesin yine efsane sarki ve klip herkes muhteşem flimlerde de oynamalisin bence yüreğine sağlık karadenizin gururu yine efsane sarki ve klip @ekinuzunlar ❤💙❤💙❤💙
eliff
eliff Yıl önce
Oyunculuk Karizma Ses👌ya herşey harika canım abimm seni çook seviyorum..
Fikret saglam
Fikret saglam 10 aylar önce
Diyemiyor ki şu şarkısı şundan daha güzel ve hepsi ayrı ayrı muhteşem 👑👑👑😊
Ayşe Kemal Korkmaz
Ayşe Kemal Korkmaz Yıl önce
OYUNCULUK MUAZZAM SES ZATEN AYRI MUAZZAM EKİN ABİ YOU ARE LEGEND
AZEC CEZA
AZEC CEZA 2 yıl önce
Güzel çalışmalar dilerim, kolay gelsin sizlere 👍👍👏👏👏
Aysenur durmaz
Aysenur durmaz 2 yıl önce
sizi ve sizin olan tüm şarkıları çok seviyorum inşallah tekrar seneye Tekirdağ'a gelirsin abi
Beyzaseray Güven
Beyzaseray Güven 2 yıl önce
Abi vandan selamlar.Seni severek dinliyoruz.Şarkılarına bayılıyorum sesin çok yumuşak bunun için şarkılarını dinlemek her zaman içimi rahatlatır.
Yasemin Ünal
Yasemin Ünal Yıl önce
Oyunculuk yeteneğinin çok güzel başarılarının devamını dilerim
gezgin seyahat
gezgin seyahat 2 yıl önce
Ekin Uzunlar şu an beğendiğim en iyi sanatçılardan biri Hatta en iyisi başarılarının devamını diliyorum Reis
rümeysa ileri
rümeysa ileri 2 yıl önce
Abi sen başta olmak üzere bütün ekibinizi tebrik ediyoruz
A#
A# 2 yıl önce
Güzel şarkının güzel klibi emeğinize sağlık 👌🔥
Kader Doğan
Kader Doğan 10 aylar önce
Hayatım boyunca gördüğüm en samimi klipti.💛
Fatih KAYIKCI
Fatih KAYIKCI 2 yıl önce
Adamsın Ekin Uzunlar biz seni her halinle seviyoruz. Sonuna kadar takipçiniz. Güzel projelerinin devamını diliyorum. Bu arada klibi merakla bekleyeceğiz. Resul Dindar ile olan canlı performanslarınızı da arada görmeye devam etmek istiyoruz. Saygı ve Sevgiler...
mavii maviii
mavii maviii 2 yıl önce
Onun yanına giderken sırf vakit çabuk geçsin diye iki buçuk saatlik otobüs yolculuğunda şarkını dinlemiştim be abi.Şarkın daim ama o gitti be abi.
Kadir Yıldız
Kadir Yıldız Yıl önce
Biz ne yorum yapabiliriz ki bu performansa müthişsin.
Elif İnal
Elif İnal 2 yıl önce
Alllah yolunu acik etsin gamzeli adam :-) oyuculuk 10 numara
Fatma Şener
Fatma Şener 2 yıl önce
Ya sen harikasın cansın bitanesin muhtesemsin 👏🏻👏🏻👏🏻 oyunculugunda muhteşem. Sesine hayran seni Yaradana kurban.. sevgiler selamlar
Saliha Eren
Saliha Eren Yıl önce
Canım ya çok tatlısın çok başarılısın şarkılar zaten çok mükemmel ❤
Huseyin keskin
Huseyin keskin Yıl önce
Her sarkisini tekrar dinliyorum basarilarinin devamini diliyorum
Gulcin Yucel
Gulcin Yucel 2 yıl önce
Emeğinize sağlıık🌸
Kadriye Erbasaran
Kadriye Erbasaran 2 yıl önce
Can değil candan ötesin ekin abi 😍😍😍
bercem bayram
bercem bayram 2 yıl önce
Oyuculukta bi harikaa seste daha bi harika muzikte ayri bi harika sozlerde bi harika kisacasi dunyanin 8.harikasi sizsiniz😊😊😊
sevgi yildiz
sevgi yildiz 2 yıl önce
Profesyonel oyunculuk 💪💪💪
Muhammed Özman
Muhammed Özman Yıl önce
Mülemmel oyunculuğun var abi Kuzey Yıldızında görmek istiyoruz seni👍👍👍
imon_nurii imon_nurii
imon_nurii imon_nurii 11 aylar önce
Bravo Salem ler olsun kirgizistan🇹🇷🇰🇬🇰🇬🇰🇬🇰🇬
Geveze 276
Geveze 276 2 yıl önce
Adamda her türlü yetenek var arkadaş
Mehmet Sen
Mehmet Sen 5 aylar önce
Yüreğine sağlık güzel insan
Ekin Uzunlar - Yokluğunun Kefeni
3:59
Ekin Uzunlar
görünümler 33 Mn
Ekin Uzunlar - Hüznün Gemileri
4:50
Ekin Uzunlar
görünümler 115 Mn
Kurtlar Vadisi Pusu Apdulhey Czn Burak
0:16
Czn Burak
görünümler 181 B
Gönül Dağı 49. Bölüm Fragmanı
1:00
Gönül Dağı
görünümler 795 B
Kardeşlerim 36. Bölüm @atv
2:26:28
KARDEŞLERİM
görünümler 2,3 Mn
Teşkilat 30. Bölüm
2:20:00
Teşkilat Dizisi
görünümler 2,5 Mn
Ekin Uzunlar - Göze Geldik
3:18
Ekin Uzunlar
görünümler 28 Mn
Sor Akustik - Zeynep Bastık (Yıldız Tilbe Cover)
4:26
Mustafa Ceceli & Nigar Muharrem- Salıncak
2:49
Mustafa Ceceli
görünümler 37 Mn
Zeynep Bastık & @Edis - Martılar Akustik
2:40
Zeynep Bastık
görünümler 2,6 Mn
Zeynep Bastık & @Oğuzhan Koç - Aşkın Mevsimi Akustik
2:56